KOLEKCJA ABSTRAKCJI

18:36:00

Abstrakcje to coś co czuję. Odkąd zaczęłam studia na Akademii Sztuk Pięknych we Wrocławiu czekałam na moment, aż przyjdzie mi stworzyć coś zupełnie swojego. Nie udałoby mi się to od razu. Metodą prób i błędów, zaczęłam tworzyć coś co jest proste, przemawiające i nadaje się do minimalistycznego wnętrza. Format w jakim zaczynałam malować to 100x70 cm i to na nim najlepiej mi się pracuje. Nie ukrywam, mam kilka(naście) prac w mniejszym formacie 50x70 cm, ale o nich innym razem. 

Kolekcja Abstrakcji, którą Wam prezentuję powstała na przełomie 2014-2015 roku, ale to ona dała początek wszystkim następnym kolekcjom. Na jej podstawie tworzę również reprodukcje w formie plakatów (50x70 cm). Miałam wtenczas burzliwy okres dwóch kierunków studiów, obrony pracy magisterskiej, przejęcia firmy oraz wizji powrotu do rodzinnego miasteczka. Udało się to wszystko, w swoim czasie i teraz jestem zadowolona. Otworzyłam własną pracownię, w której codziennie tworzę nowe rzeczy, powstają nowe kolekcje :) 
Zobacz też post o pracowni: http://lifefetish.blogspot.com/2016/03/pracownia.html 

Każdy obraz z osobna ma inną kolorystykę, ale i zbliżoną do siebie co tworzy kompletną całość. Dała ona początek kolejnej kolekcji z wystawy "Świata widzenie".  Post już wkrótce!
Zapraszam do zapoznania się z moimi obrazami :)




You Might Also Like

0 komentarze

Podziel się z nami swoją opinią!

Polecany post

Festiwal Wnętrz Kraków 2016

Life fetish design wystawiał się na Festiwalu Wnętrz 2016 w Krakowie! Tak byliśmy tam. W hali Chemobudowy mogliśmy podziwiać mnóstwo wy...

Popularne posty