Baby Shower Marin Style

12:14:00


Jestem taka szczęśliwa, że mam tak cudowne osoby w swoim życiu. Jestem wdzięczna wszystkim razem i każdej z osobna. Wtedy, w dzień Baby Shower to był cudowny dzień... jeden z najcudowniejszych w moim życiu. 

Impreza niespodzianka nad wodą na cześć przyjścia na świat mojego synka. Piękne chwile przed nami i oczekujemy tego dnia aż przyjdzie na świat. A to już niebawem. Tym bardziej cieszę się, że w takim zacnym gronie mogłam spędzić ten czas. Dziękuję. Za wspólne chwile, za przyjaźń, za miłość. 

Impreza była w stylu marynistycznym. Każda z uczestniczek ubrała coś w tym stylu - czyli głównie czarno-białe paski. Wyglądało to cudownie. Przywiozła mnie moja przyjaciółka Agnieszka, zawiązała oczy, a jak zdjęła opaskę i zobaczyłam tyle szczęśliwych babeczek to emocjom nie było końca. Hormony wzięły górę i nie mogłam się powstrzymać od łez. Wzruszyłam się. Wszystko wyglądało tak pięknie. 



Przyszłe ciocie bardzo się postarały i nie dość, że pięknie udekorowały namiot w którym odbywała się impreza, to dostałam torta zrobionego z pieluszek. Uważam, że to nieodzowny punkt każdego przyjęcia brzuszkowego 😁 ten dla mnie przygotowała @aga.szydlowskaai bardzo trafiła w moje gusta! Jest na prawdę śliczny, szkoda mi go będzie zużyć hihi 


 Piękne dekoracje na #babyshower ! Moje dziewczyny pamiętały o ekologii i talerzyki oraz sztućce są papierowe. Zużywamy za duże ilości plastiku, warto się nad tym zastanowić. Można zacząć używać opakowań wielorazowego użytku, nosić torby bawełniane lub worki makramowe. 

Piękne zdjęcia dostałam od mojej siostry @de_kiero, dziękuję 😘
 Jak na imprezę dla przyszłej Mamusi - czyli mnie - moje przyjaciółki przygotowały zdrowe jedzenie. Była sałatka owocowa w wykrojonym arbuzie, świeżo wyciskane soczki, koreczki, babeczki warzywne, sałatki. Wszystko było pyszniutkie! A że jestem łasuchem to nie mogło zabraknąć deserku - w tej roli jogurt z nasionami chia oraz ciasto z kruszonką. Moja kuchareczka @marzenka_dudu powinna mieć własną cukiernię z takim talentem :)








  


You Might Also Like

0 komentarze

Podziel się z nami swoją opinią!

Polecany post

Festiwal Wnętrz Kraków 2016

Life fetish design wystawiał się na Festiwalu Wnętrz 2016 w Krakowie! Tak byliśmy tam. W hali Chemobudowy mogliśmy podziwiać mnóstwo wy...

Popularne posty