Tropical Design

22:21:00


Hej Wam!
Tym razem zabieram Was ze sobą w tropiki. Tropikalne grafiki znalazły swoje miejsce na moich produktach. Na początku zaprojektowałam liść monstery, następnie liść palmy, dodałam kwiat hibiskusa, a na koniec połączyłam to wszystko. Wyszła kolekcja Tropical Design. Motyw kwiatu i liści. 
Powyżej widzicie owy motyw na kubku czarnym - 440 ml - dużym i bardzo wygodny. Idealny na gorącą herbatę lub kawkę :) Dodałam też produkty takie jak plakaty, kubki, torby, poszewki. Dodam też wizualizację z leżakiem, może komuś spodoba się taki design i chciałby go mieć na własność w swoim ogrodzie - opcja z leżakiem na zamówienie. Całą resztę dostaniecie szybciutko, praktycznie od ręki. Grafiki w rozmiarach od A4 do B1. 
Cały cykl się jeszcze nie skończył... uwierzcie mi projektowanie kwiatów oraz liści na prawdę wciąga i nie skończę na tym co jest. Aktualnie pracuję nad kolejnym zwierzątkiem, ale mam już plan na więcej. Więcej projektów w głowie niż dostępnego czasu... jak zwykle. 
Pozdrawiam gorąco i zapraszam do oglądania :) 
Agata













Thx for wathing ;)
Like it!

You Might Also Like

0 komentarze

Podziel się z nami swoją opinią!

Polecany post

Festiwal Wnętrz Kraków 2016

Life fetish design wystawiał się na Festiwalu Wnętrz 2016 w Krakowie! Tak byliśmy tam. W hali Chemobudowy mogliśmy podziwiać mnóstwo wy...

Popularne posty