BEHIND THE SCENES :D

20:02:00

Czyli tak na prawdę jak My wyglądałyśmy na wycieczce do Mediolanu. My czyli, mój wierny ziom i kompan Madzia (wciąż nie mogę uwierzyć, że tak szybko się można z kimś tak dobrze poznać) :*, dwie niezmordowane dziewczyny Patrycja i Kasia i ja, autorka tego bloga - Gacha. Na koniec dojechała jeszcze do Nas Kasia. Każda z Nas przeżyła podróż na swój sposób, ja będąc pierwszy raz w takim miejscu byłam jak dziecko w fabryce czekolady :) Design był wszędzie, a gdzie on się pojawia tam ja chcę być. Mediolan jest świetnym miejscem dla projektantów, zarówno mody jak i produktów. Także zapraszam do obejrzenia zdjęć z wyprawy :D 

Gacha i Madzia



Madzia i Pati; poniżej Madzia i Kasia

















od lewej Pati, Kasia, Madzia, ja
z prof. Kabatem
z Davidem i Pati :)
Klakier z Madix
jest i druga Kasia


























Wystąpili:
Madzia
Kasia
Patrycja
Klakier
David
Kasia 
Kabat - prof. od rysunku technicznego na ASP
(reszta autobusu)

You Might Also Like

0 komentarze

Podziel się z nami swoją opinią!

Polecany post

Festiwal Wnętrz Kraków 2016

Life fetish design wystawiał się na Festiwalu Wnętrz 2016 w Krakowie! Tak byliśmy tam. W hali Chemobudowy mogliśmy podziwiać mnóstwo wy...

Popularne posty