KREATYWNE OPAKOWANIA NA MLEKO | CREATIVE MILK PACKAGING

12:00:00

 Mleczne wąsy | The Milk Mustache 
Mleczne wąsy to odpowiedź na zadanie dla studentów z Norwegii przez Melkebart!

***
Milk mustache is a response to task for students from Norway by Melkebart!

Music: Years & Years - Real

Organiczny karton | The Organic Carton
Projekt ten był częścią 42-godzinnego konkursu w rebrandingu. Jest wykonany w 100% z opakowania tekturowego, czyli materiału, który jest wykonany z materiałów pochodzących z recyklingu. Tusze oparte na soi użyto do logo, etykiety i kolorowych stron.

***
This student project was part of a 42-hour rebranding competition. The carton is made of 100% Tetra Pak, a material that is made of recycled materials and is recyclable itself. The color and material creates an earthy, organic impression. Soy-based inks were used for the logo, labels, and colored sides.


Karton na mleko z infografiką | The Infographic Carton

Audree Lapierre specjalizuje się w wizualizacji oraz infografice. Wykorzystała informacje o wartościach odżywczych i na tradycyjnej białej etykiecie stworzyła nową graficzną prezentację tych faktów. To pouczające co tworzy wizualnie sama marka. Lapierre sprytnie wykorzystuje fakty żywieniowe, żeby zdefiniować karton i odróżnić markę.

***
Audrée Lapierre specializes in data visualization and infographics. She took the nutritional information, traditionally found in a plain white label, and created a fresh graphic representation of the same facts. This informative visual is what creates the brand itself. Lapierre cleverly uses the nutritional facts to define the carton and distinguish the brand.

Karton z ostrzeżeniem | The Cautionary Carton
Projekt Ko Yang pt. "Data ważności / Rzeczy, daleko poza dane liczbowe". Opakowanie zmienia kolor, aby ostrzec konsumentów o zbliżającym się terminie ważności. Mimo, że ten projekt może pomóc przypomnieć konsumentom, że ich mleko będzie nie dobre do spożycia, tak wizualne rozwiązanie nie jest atrakcyjne. Drugą wadą jest to, że jeżeli mleko jest dobre widzimy zwykły biały karton. Ale zawsze to innowacyjny pomysł!

***
This is a project of Ko Yang’s titled Expiry Date/ The Things Far Away Beyond Numbers. The carton changes color over time, warning the consumer of the approaching expiration date. Although this design may help remind consumers that their milk is going bad, the visual of holy cheese creeping its way up the carton is not very appealing. The other flaw we noticed is that if the milk is still good, all we see is a plain white carton. Still-what an innovative idea!

 The Milk, Man

Mleko marki Man łączy w sobie cechy współczesnego opakowania, który można mieć zawsze pod ręką. Są to małe plastikowe butelki mleka. Bardzo retro. Staromodny klimat w połączeniu z tą kolorystyką i pogrubionym fontem, jest to zakręcony projekt.

***
The Milk, Man brand targets the modern consumer who is always on-the-go by offering small sized plastic bottles of milk. This retro, old-fashioned vibe coupled with bold coloring and sassy copy is an entertaining twist.

Futurystyczny Karton | The Futuristic Carton
To ciekawa koncepcja na stworzenie futurystycznego opakowania na mleko dla współczesnego konsumenta.Unikalny kształt jest przyjazny dla środowiska i bardziej mobilny niż karton. Konstrukcja posiada napis po lewej stronie "odklej naklejkę do ponownego uszczelnienia", po to, aby utrzymać mleko świeższym.

***
This interesting packaging concept was influenced by a prompt to create a futuristic milk package for the modern consumer. The unique shape is eco-friendly and more portable than a carton of milk (similar to Canadian “bags” of milk). The design also features a “peel off to reseal sticker” to keep milk even fresher, which you can see on the left.

The Cartoon Carton
Esra Oguz zastosował rebranding opakowania na mleko Kido. W projekcie wykorzystuje przyjazne dla dzieci ilustracje oraz kształty. Wyglądają charakterystycznie i na pewno wyróżniają się na półkach, przyciągają wzrok najmłodszych.

***
Esra Oguz’s package redesign for Kido milk uses kid-friendly illustrations and shapes. The milk boxes look like characters and are sure to stand out on the shelves and attract a youngster’s eye.

The Literal Representation
Mleko TEET to studencki projekt Ashley Linnenbank. Wykorzytuje zasadę "prosto z pudełka". Każda butelka ma wyjątkowy kształt i kolor, a gdy występuje w grupie, czyli jest kompletne wygląda jak wymiona krowy.

***
TEET Milk, a student project by Ashley Linnenbank, takes a straight-from-the-source approach to design. Each small bottle is unique in shape and color, and when grouped together, the complete unit looks like a cow’s udder. 

Thx for watching! ;)


You Might Also Like

0 komentarze

Podziel się z nami swoją opinią!

Polecany post

Festiwal Wnętrz Kraków 2016

Life fetish design wystawiał się na Festiwalu Wnętrz 2016 w Krakowie! Tak byliśmy tam. W hali Chemobudowy mogliśmy podziwiać mnóstwo wy...

Popularne posty