Taras z palet

15:56:00

Co prawda jesień na dworze, ale chętnie wracam do tego projektu sprzed pół roku. Na wiosnę miałam okazję zaprojektować oraz zrealizować taras. Przy minimalnym budżecie, a maksymalnej inwencji twórczej pojawił się pomysł z paletami. Jest to tani materiał, bardzo wdzięczy, ponieważ układa się go jak klocki Lego (tylko swoje ważą :P). 
Zaprojektowałam dwa siedziska, jedno z nich będące narożnikiem. Po środku miał stanąć stolik a naprzeciwko - huśtawka. Oczywiście okazało się, że liczba znajomych ciągle wzrasta, więc zdecydowałam się jeszcze na "dostawkę". W projekcie powstał kwietnik z palet, który miał posłużyć za ściankę działową. Przytulności nadały poduszki, świeczniki oraz wrzosy w kwietnikach oraz otaczająca taras zieleń.

  Projekt











Realizacja 


Z paletami nigdy nie jest lekko heh :) Jest to tani materiał, ale zdecydowanie trzeba się przy nim napracować. Oczywiście przy pomocy kątówki albo szlifierki jest znacznie łatwiej, ale pracy jest sporo. Na początek kątówką wyczyściliśmy wszystkie palety.Całość trzeba było jeszcze wyszlifować, najpierw grubszym papierem ściernym, później o drobniejszej gramaturze. Odczyściłam wszystkie zakamarki wodą, a następnie benzyną ekstrakcyjną. Tak przygotowane drewno było gotowe do lakierowania. Mniej więcej 6 warstw. Zależało mi na naturalnym kolorze drzewa. 
Stolik - biały, funkcjonalny, zbity z 3 palet, pomalowany na biało, zamontowany na kółkach. Chciałam, żeby to był mobilny stolik. W przestrzeniach pomiędzy białymi deskami na blacie włożyłam dodatkowe  drewniane deski, aby nic przypadkiem nie spadło. 






Dziękuję za uwagę i opinie :) 
A.S.

You Might Also Like

0 komentarze

Podziel się z nami swoją opinią!

Polecany post

Festiwal Wnętrz Kraków 2016

Life fetish design wystawiał się na Festiwalu Wnętrz 2016 w Krakowie! Tak byliśmy tam. W hali Chemobudowy mogliśmy podziwiać mnóstwo wy...

Popularne posty