Kolekcja Świata-Widzenie. Minimalizm we wnętrzu, jak wybrać obraz?

13:08:00

Kolekcja "Świata-widzenie", zaczęła powstawać w 2013 roku, kiedy to przygotowywałam malarstwa na wystawę o tej samej nazwie. Wystawa odbywała się w Żagańskim Pałacu Kultury. Jako, że wystawa ta odbywa się cyklicznie co dwa lata, powstawały kolejne obrazy. Teraz w 2017 roku mam już całą serię. Ale maluję dalej, zatem nie jest to kolekcja zamknięta.

Wszystkie obrazy namalowane są przy pomocy farb akrylowych oraz tuszu, umieszczone na płótnie. Każde z nich jest niepowtarzalne, unikatowe, nie powstają na ich podstawie reprodukcje. Jest tylko ten jeden obraz z kolekcji, co zapewne ucieszy posiadacza, że ma jedyny oryginał na całym świecie. Obrazy te mają swój charakter, są minimalistyczne.

Seria malarstw składa się z trzech formatów. 
Pierwszy, to format A3, czyli wymiary 30 x 40 cm. Przy malowaniu skupiłam się raczej na jednym dominującym kolorze oraz typowo dla mnie użyłam czarnego tuszu. Każdy z obrazów ma nadany numer. Nie powstają one zgodnie z chronologią liczb, czyli posiadam malarstwo 'Świata widzenie nr 15', ale nie namalowałam jeszcze 'Świata widzenie nr 2'. 
Cała kolekcja będzie zwierać 30 obrazów. Każdy z nich jest jedyny w swoim rodzaju. 
W pierwszej części cyklu, czyli formacie A3 będzie znajdować się 10 abstrakcyjnych malarstw: od 'Świata widzenie nr 10' do 'Świata widzenie nr 19'. 
Dotychczas posiadam pięć z dziesięciu sztuk.  
nr 12
300 PLN
nr 13
300 PLN
nr 14
300 PLN
nr 15
300 PLN
nr 16 (50 x 40 cm)
250 PLN
Druga część serii to wymiary 50 x 70 cm, czyli jedne z moich ulubionych, jest to duży format, ale też nie za duży więc pasuje do małego, jak i dużego wnętrza. Pasuje powiesić malarstwo w kilka sztuk obok siebie, lub na kilku ścianach. Nie zaburzy to kompozycji pomieszczenia, a dobrze na nie wpłynie. W kwestii tego formatu zdecydowanie polecam. Ramki ze szkłem - choć teraz już coraz rzadziej sprzedawane, ze względu na bezpieczeństwo - nie obciążą tak ściany. Także same pozytywy :) 

Wracając do mojego malarstwa, często w większych formatach decyduję się na jeden kolor, czyli tylko moje fanaberie z tuszem. Lub druga opcja, czyli kilka kolorów. To już zależy od mojej weny. 
nr 20 - tusz na płótnie
600 PLN
nr 21
1500 PLN
nr 22
789 PLN


Trzecia seria to duży format, czyli 100 x 70 cm. Generalnie wiem, że lubicie duże formaty, ja też od lat się w nich lubuję. Na początku na studiach ten format mnie prześladował, później stał się jednym z moich ulubionych. Wszystkie obrazy można powiesić bezpośrednio na ścianę, lub oprawić w ramę. W zależności od upodobań. 

nr 25
2500 PLN
nr 26
1880 PLN
nr 27
1850 PLN
nr 28
1850 PLN
nr 29
1000 PLN

Wszystkie obrazy dostaniesz w sklepie online
www.life-fetish-design.com/swiata-widzenie
www.life-fetish-design.com
lub stacjonarnie w Żaganiu (proszę o telefon 505 527 295)
Każdy mój obraz jest pojedynczą sztuką. Abstrakcje te nie występują w formie reprodukcji. 
Istnieje możliwość zamówienia kolorystycznie dobranego obrazu oraz formatu. Zapraszam do kontaktu: shop@life-fetish-design.com


created by Agata Schleiss
#lifefetishdesign


You Might Also Like

0 komentarze

Podziel się z nami swoją opinią!

Polecany post

Festiwal Wnętrz Kraków 2016

Life fetish design wystawiał się na Festiwalu Wnętrz 2016 w Krakowie! Tak byliśmy tam. W hali Chemobudowy mogliśmy podziwiać mnóstwo wy...

Popularne posty