Marka Life fetish design, czyli jak to wszystko się zaczęło?

18:40:00

Historia mojej marki zaczęła się w 2012 roku, kiedy to głównym założeniem było prowadzenie bloga o designie. Początkowo znalazły się tu ciekawe firmy ze świata projektowania, ale następnie przyszedł czas aby wyjść do ludzi. 


Nazwa czyli "life" - życie, ponieważ całe życie będę tworzyć, "fetish" (synonim: faworyt, ideał, najdroższy, ukochany) każdy może mieć swojego faworyta, albo dostać bzika na jakimś punkcie, dla mnie tym punktem jest właśnie design :) 

Life fetish design wymyśliłam wraz z moją siostrą Dorcią (kierownik produkcji filmowej, firma Małe Plany) miał to być wspólny projekt. Dorcia zajęła się filmem, ja - designem.




W miarę zdobywania umiejętności i kolejnych godzin spędzonych w programie Ilustrator nadeszła pora na pokazanie się światu. Trochę kosztem wpisów na blogu, skupiłam się na utworzeniu strony internetowej z własnymi produktami - www.life-fetish-design.com


Marka Life fetish design zawiera w swojej ofercie minimalistyczne plakaty. Charakterystyczna metoda, którą wyróżniają moje prace to low-poly. Kawałki trójkącików tworzące spójny obraz. 

Kolekcja w tym stylu nazwałam "Wild", ponieważ przedstawia ona naturę, głównie zwierzęta. W przyszłości planuję rozbudować formy pejzażu. "Góry" cieszą się powodzeniem wśród Was - odbiorców. 

Grafiki z kolekcji WILD

grafiki przedstawiają "twarze" zwierząt




Cześć, to ja!

Nazywam się Agata Schleiss i jeżeli po raz pierwszy trafiłeś na mojego bloga, to bardzo się cieszę i zapraszam również do mojego sklepu online www.life-fetish-design.com 
i do kontaktu za pośrednictwem sklepu shop@life-fetish-design.com.

Ukończyłam Akademię Sztuk Pięknych im. Eugeniusza Gepperta we Wrocławiu na wydziale Architektury Wnętrz i Wzornictwa oraz drugi kierunek czyli grafikę i to właśnie ona okazała się być moim numerem jeden. Coś co kocham i w czym czuję się najlepiej. Włączam muzykę klasyczną i godzinami tworzę swoje grafiki. 

Oprócz nich maluję abstrakcyjne obrazy, przeważnie na dużym formacie 100 x 70 cm. Część moich prac będziecie mogli zobaczyć ba tegorocznych targach Warsaw Home 6-8 października 2017 r. Zaprezentuję również nową kolekcję "Outline" więcej o niej w następnym poście. Zapraszam!




Grafika "Góry" promuje kolekcję. Występuje na różnych formatach i przedmiotach m.in. na kubkach czy poduszkach. 


Jeżeli podobają Ci się moje grafiki, pozostaw po sobie ślad w postaci komentarza lub like'a. Dzięki!



You Might Also Like

0 komentarze

Podziel się z nami swoją opinią!

Polecany post

Festiwal Wnętrz Kraków 2016

Life fetish design wystawiał się na Festiwalu Wnętrz 2016 w Krakowie! Tak byliśmy tam. W hali Chemobudowy mogliśmy podziwiać mnóstwo wy...

Popularne posty