Pracownia, czyli Atelier artysty. Mój kawałek podłogi.

11:29:00

Pracownia artystyczna w której mam przyjemność tworzyć moje dzieła, jest narażona na ciągłe zmiany. No cóż, nie jestem w stanie pracować, jak mi coś źle leży, coś jest nie na miejscu, albo co gorsza jak już mam już nowy pomysł - muszę go zrealizować.
Także zbiór tych zdjęć jest nie z jednego dnia tylko z kilku miesięcy. Więc niektóre plakaty, ustawienie, czy dodatki ulegają zmianie.

Zaczęło się od remontu i wygenerowania własnej przestrzeni (zobacz wcześniejszy post lifefetish.blogspot.com/pracownia.html). A później czekały mnie zmiany i modernizacje.

Jedną z większych inwestycji był komputer. Zdecydowałam się na firmę Dell, model All in one, czyli jednostka centralna mieści się w monitorze. Monitor jest spory, więc mogę pracować w komfortowy sposób.

Zza monitora widać okno, a za nim zmieniające się pory roku. Próbuję udokumentować zmiany na zewnątrz na przestrzeni roku. Bardzo fajny eksperyment. Ale o tym kiedy indziej.

Przed stołem, a w okolicach okna postawiłam sztalugę do pracy. Na niej maluję swoje obrazy, mam idealne naturalne oświetlenie i mogę pracować do późna. Nic mnie nie rozprasza.
Na Festiwalu Wnętrz w Krakowie poznałam bardzo fajną markę Drewniane dodatki. Bardzo miła współpraca dała efekt drewnianemu logo, które wisi w centralnym punkcie w pracowni. Gorąco polecam, robią literki, zegarki, rzeczy na zamówienie i wiele innych pięknych rzeczy z drewna - http://drewnianedodatki.pl/
W miejscu ratanowej kanapy stanął szezlong. Szezlong. Ach ten szezlong. Mój wymarzony mebel. Jak widać ma też innych zwolenników. Znalazłam go w Ikei i pasuje idealnie. Jest modułowy, więc mogę dokupić do niego inne elementy i stworzyć kanapę. Albo i nie. Ma ściągany pokrowiec, który można wyprać, lub wymienić za jakiś czas na inny kolor. Czyli mebel idealny dla mnie. Mogę zmienić jego styl w każdej chwili. Zdecydowałam się na granat ponieważ idealnie komponuje się z obrazem góry (wiem że go lubicie :) - life-fetish-design.com/gory.html)
Szezlong stoi na skos. Przynajmniej w tamtym czasie, a za nim ścianę ozdabiają moje prace - grafiki, plakaty, malarstwo. Zapraszam na zbiór zdjęć. Z kilku ujęć i z różnego okresu.
Plakaty pakuję w tuby kartonowe. Załączam wlepki oraz zniżki i wizytówkę z kontaktem do mnie.
Na szezlongu siedzi leń nic nie robi cały dzień. Moje koty uwielbiają to miejsce. Zawsze mi towarzyszą podczas pracy. 
Nie mogłam zapomnieć o dodatkach. Świeczniki, lampki, oświetlenie odgrywa bardzo ważną rolę i wpływa na nasze samopoczucie. Naprawdę warto zwrócić na nie uwagę. 
Kilka odsłon pracowni. Zanim wprowadzę tu naprawdę poważne zmiany. W planie jest wygospodarowanie przestrzeni w celu utworzenia kawalerki - 55 metrów kwadratowych. Czyli Tworzę moje m2 :) Jestem już w trakcie remontu. O szczegółach już niebawem. 
Niedźwiedź - http://life-fetish-design.com/niedzwiedz.html
Jeleń, góry, sowa, lis wszystkie zwierzaki z kolekcji Wild dostępne tutaj: http://life-fetish-design.com/18-wild
  Abstrakcje z wystawy "Świata-widzenie" - http://life-fetish-design.com/24-swiata-widzenie




Jeżeli Ci się podoba, zostaw po sobie ślad i napisz komentarz :) 
Dziękuję. 




You Might Also Like

0 komentarze

Podziel się z nami swoją opinią!

Polecany post

Festiwal Wnętrz Kraków 2016

Life fetish design wystawiał się na Festiwalu Wnętrz 2016 w Krakowie! Tak byliśmy tam. W hali Chemobudowy mogliśmy podziwiać mnóstwo wy...

Popularne posty