Makrama

20:58:00

Witajcie!
Nie każdy z Was wie, ale w wolnych chwilach, totalnie w formie relaksacji wyplatam  makramy. Jest to forma splątania sznurka, tak aby powstała ozdoba - najczęściej na ścianę. Ale można również wykonać kwietnik, zasłonę czy nawet torebkę. Potrzebny jest sznurek, stojak, drewienko i trochę wolnego czasu. 

Umiejętności zdobyłam na warsztatach w Naturze Rzeczy we Wrocławiu. Zajęcia prowadziła przesympatyczna Agnieszka, która wyplata prawdziwe cuda pod marką @AUA_Handmade. Gorąco polecam!

Ja natomiast, długo zastanawiałam się, czy w ogóle dodawać makramy do sklepu. Czy może lepiej pozostawić to tylko jako swoje hobby. Ale kilku osobom się spodobały, więc postanowiłam podzielić się z Wami moimi wyplatankami. 

Traktuję to jako rodzaj rozrywki, sposób spędzania wolnego czasu, a trochę to zabiera... także włączam jakiś film i wyplatam. Uważam siebie za osobę początkującą w tym temacie, ale bardzo fajne jest to, że efekt widać tak szybko. Więc jeżeli zastanawiałaś się, czy zapisać się na warsztaty to nie zastanawiaj się ani chwili dłużej. Naprawdę warto! 

Natomiast jeżeli urządzacie sypialnię  w stylu boho nie może zabraknąć tam makram, makatek, hamaka i tkanin. Oraz oczywiście pięknych roślin. 

Moje skromne wyplatanki do kupienia tutaj:








 Dzięki za oglądanie ;)
Agata 

You Might Also Like

0 komentarze

Podziel się z nami swoją opinią!

Polecany post

Festiwal Wnętrz Kraków 2016

Life fetish design wystawiał się na Festiwalu Wnętrz 2016 w Krakowie! Tak byliśmy tam. W hali Chemobudowy mogliśmy podziwiać mnóstwo wy...

Popularne posty