Monstera Design

11:16:00

Hejka!

Witamy już wiosnę, a razem z nią nadchodzą nowości w sklepie www.life-fetish-design.com
Dzisiaj chcę Wam zaprezentować moje grafiki z monsterą. Kolekcję nazwałam Monstera design. Już od jakiegoś czasu liście te zagościły w naszych domach jako ikona designu. Postanowiłam stworzyć projekt tegoż oto liścia w moim stylu, czyli low poly. Przygotowałam trzy plakaty, bo od tego się zaczyna - wszystkie projekty robię na plakaty (postery), a później dopiero umieszczam na innych produktach takich jak kubki czy poduszki. 

Wszystkie produkty są już dostępne w sklepie!!!
Kategoria SHOP - MONSTERA DESIGN !




 Poduszki o wymiarach 40 x 40 cm. 
Bardzo przyjemne w dotyku :) 
Można prać w pralce w 40 stopniach i prasować.


Plakaty z monsterami dostępne w trzech rozmiarach: A4, A3, B2. Ceny od 25 do 99 złotych. 
Plakaty w dowolnym formacie na zamówienie - proszę o kontakt.


 Kubeczki z grafiką, można myć w zmywarce i używać w mikrofali. Wielkość to 330 ml. 
Klasyczny kubek z autorskim projektem. 


 Torba bawełniana na zakupy. Ekologiczna, wielorazowa, bardzo praktyczna. 
Można prać w pralce w 30 stopniach*. 

* jak wypierzecie w 60 stopniach, tak jak ja, to Wam się skurczy ;))) 

Leżaki plażowe / ogrodowe z sosnowego drewna z grafiką w liście. 
Bardzo wygodne, udźwig 110 kg. 

Dzięki za oglądanie :) 

Agata


You Might Also Like

0 komentarze

Podziel się z nami swoją opinią!

Polecany post

Festiwal Wnętrz Kraków 2016

Life fetish design wystawiał się na Festiwalu Wnętrz 2016 w Krakowie! Tak byliśmy tam. W hali Chemobudowy mogliśmy podziwiać mnóstwo wy...

Popularne posty