OWL LIFE

19:28:00

Hej! 
Wybaczcie za długą rozłąkę, ale byłam delikatnie zajęcia obroną. 
I właśnie wracam, już jako MAGISTER SZTUKI!  

Dziś pokażę Wam moje pierwsze filmiki. 

Fascynuję się sowami, ich życiem, zachowaniem oraz są dla mnie inspiracją. Ponieważ rozpoczęłam studia na grafice, miałam okazję zobaczyć i stworzyć moją pierwszą animację, ano i drugą. Oba filmy prezentują życie sów. 

Pierwszy film został stworzony techniką noncamera. Oznacza to, że na taśmie filmowej wyskrobywałam rysunki, które po zmontowaniu w Adobe Premiere Pro oraz dodaniu ścieżki dźwiękowej utworzyły prosty 10 sekundowy filmik. 



Kolejny filmik, to animacja stworzona na kartkach papieru - markerem.



Ilustracje nie są stworzone przeze mnie, ale uważam że warto je obejrzeć, bo są przeurocze :)
Pozdrawiam i zapraszam do oglądania!































***
Hey! 
Excuse me for a long separation, but I was gently defense classes. 
I just go back, as a MAGISTER ART! 

Today I'll show you my first videos. 
Fascinated by the owls, their lives, behavior and are an inspiration to me. Since I started studying the graphic, I had the opportunity to see and create my first animation, and sent the other. Both films show life owls. 

The first movie was created noncamera technique. This means that on film wyskrobywałam drawings that are assembled in Adobe Premiere Pro and add a soundtrack set up a simple 10-second video. 

Another movie, the animation created on paper - a marker. 

Illustrations are not created by me, but I think it's worth it to see them, because they are most charming :) 
I greet you and invite you to watch!


You Might Also Like

0 komentarze

Podziel się z nami swoją opinią!

Polecany post

Festiwal Wnętrz Kraków 2016

Life fetish design wystawiał się na Festiwalu Wnętrz 2016 w Krakowie! Tak byliśmy tam. W hali Chemobudowy mogliśmy podziwiać mnóstwo wy...

Popularne posty