BUSINESS CARD | WIZYTÓWKA

16:22:00

Każdy kto poważnie myśli o swojej przyszłości w branży (ogólnie, jakiejkolwiek), musi posiadać własną wizytówkę. Jeżeli chce się zaistnieć, zostać zauważonym, najlepiej żeby była oryginalna. Aczkolwiek ciężko jest wyróżnić się czymś specjalnym, jeżeli musimy - na tej małej karteczce - podać tylko najważniejsze informacje, czyli imię, nazwisko i kontakt. Jest to zarazem trudne zadanie, jak i łatwe. Sprawę zdecydowanie ułatwia dobrze zaprojektowane logo. 

Zadanie zaprojektowania wizytówki jest teoretycznie proste, dlatego, że wystarczy podać dane i teoretycznie już, modny minimalizm jeszcze ułatwia sprawę, ale jak wtedy zostać zauważonym? I tu pojawiają się schody, bo trzeba nawiązać do rzeczy najważniejszych, charakterystycznych, ale przy tym nie popadać w schemat. Przykładowo, brałam udział w konkursie na logo "Przychodni weterynaryjnej", w którym wygrał projekt z ilustracją odbitej łapki kota, no cóż warto pokusić się o coś więcej, niż to co jest wszędzie. 

Wrzucam kilkanaście inspiracji, bo może warto coś zmienić w swojej wizytówce? Odświeżyć, unowocześnić, poprawić istniejący projekt, albo dodać charakterystyczne logo? Polecam zastanowić się chociaż chwilkę, ponieważ komunikacja wizualna firmy, bądź osoby jest bardzo istotnym elementem. W tym przypadku - wizytówka, może poprawić odbiór firmy, zwiększyć oglądalność, spełnić funkcję reklamy.


Jak wiadomo wizytówka, to kawałek papieru, który wręczamy przy pierwszym spotkaniu, gdy chcemy nawiązać kontakt, a więc radzę żebyśmy zadbali o to, by była reprezentatywna.

Chcesz zmienić swoje logo/wizytówkę? Napisz agata.schleiss@gmail.com.



















































Dzięki za oglądanie :)

***
Anyone who seriously think about their future in the industry (in general, any), must have their  own business card. If you want to exist, to be noticed, that should be original. Although it's hard to distinguish yourself something special, if we had to - on this small piece of paper - give only the most important information like name and contact. It's also difficult task, as well as easy. In this case it could be great to put there well-designed logo.

The task of designing a business card is theoretically simple, because it's sufficient to provide the data and in theory that's all. More you can do fashionable minimalism things to go easier, but then is it can be noticed? And here there are the trouble, because you have to refer to the things most important characteristic, but at the same time doesn't fall into the pattern. For example, I took part in the competition for the logo "veterinary clinic", which won the project in the figure reflected the cat's feet, well, it is tempting to something more than what is everywhere.

Throw a dozen of inspiration, because you may want to make difference in your business card? Refresh, modernize, improve existing project, or add distinctive logo? I would recommend a moment to think about though, because visual communication company, or person, is a very important element. In this case - a business card, can improve the perception of the company, to increase viewership, to fulfill the function of advertising.


As we know, business card is a piece of paper, and we give it at the first meeting, when you want to make a contact, so I suggest we made sure that it is representative.

Thx for watching :)


You Might Also Like

0 komentarze

Podziel się z nami swoją opinią!

Polecany post

Festiwal Wnętrz Kraków 2016

Life fetish design wystawiał się na Festiwalu Wnętrz 2016 w Krakowie! Tak byliśmy tam. W hali Chemobudowy mogliśmy podziwiać mnóstwo wy...

Popularne posty