THE BEST OF BELGIAN DESIGN SHOWCASING AT VENTURA LAMBRATE

15:28:00

Wielkie było moje zdziwienie, gdy okazało się, że już dziś zmiana czasu. Tak jakby ukradłby mi ktoś godzinę z życia (i nie wtedy jak spałam, ale jak robiłam projekty). Czasem myślimy, że co to takiego godzina z życia, ale można popatrzeć na to z drugiej strony, ile może się wydarzyć przez godzinę? 
Nie będę rozwijać tej myśli, sami dopowiecie sobie, która godzina w Waszym życiu, była tak istotna, że zmieniła wszystko...

Dwa lata temu miałam okazję być w Mediolanie, stolicy designu. Jestem zakochana w tym mieście, ludziach, a przede wszystkim projektach. Pewne pomysły, które przechodziły mi przez myśl, tam już zrealizowane przez pewną markę, były gotowe do sprzedaży. Aż mnie zamurowało, pozytywnie oczywiście. Zainspirowało mnie to do działania i zmotywowało do pracy, bo bez cierpliwości i samodyscypliny nie ma efektu.

W tym poście prezentuję Wam najlepsze belgijskie projekty na Ventura Lambrante w Mediolanie. 

Czego się spodziewać?

Wystawa belgijska będzie się odbywać w Ventura Lambrate, na powierzchni ponad 500 m2, włącznie z centrum miasta. Kilku projektantów zaprezentuje swoje prace od 14 do 19 kwietnia: Alton, Atelier Belge, CRAS, De Invasie, DeltaLight, Design museum Gent, Filip Janssens, FIVE AM, Fragmenture, Giel Dedeurwaerder & Sébastien Talpe, Ilse Bruggemans, QUITCH, Sep Verboom, Serax, Studiomie, Studio Woot Woot, VOMO and Zangra. Dodatkowo będzie można dobrze zjeść :)

https://www.facebook.com/video.php?v=923807177630643&fref=nf






















What to expect?

The exhibition will thus be a Belgian enclave in Ventura Lambrate, on a surface of over 500 m2, including lamppost and town square. Several designers will exhibit their work from the 14th till the 19th of April: Alton, Atelier Belge, CRAS, De Invasie, DeltaLight, Design museum Gent, Filip Janssens, FIVE AM, Fragmenture, Giel Dedeurwaerder & Sébastien Talpe, Ilse Bruggemans, QUITCH, Sep Verboom, Serax, Studiomie, Studio Woot Woot, VOMO (represented by Jonas Van Put) and Zangra.

Next to an exhibition during the day, you can stick with us till the night for some plant-based fastfood and fine dining, as Just Like Your Mom and Kevin Storms of Foodstorms are both cooking for us in Milan. You can make a reservation as of mid of March.

#ABelgianVillage

Address: Via (Privata Giovanni) Ventura 12, Milan

April 14 – 19

You Might Also Like

0 komentarze

Podziel się z nami swoją opinią!

Polecany post

Festiwal Wnętrz Kraków 2016

Life fetish design wystawiał się na Festiwalu Wnętrz 2016 w Krakowie! Tak byliśmy tam. W hali Chemobudowy mogliśmy podziwiać mnóstwo wy...

Popularne posty