Pokój dla pary | part II

17:56:00

We wcześniejszym poście pisałam o remoncie przestrzeni dla pary.
Oraz jak zrobić łóżko z palet: lifefetish.blogspot.com/łóżko_z_palet.html

Od tamtej pory kilka rzeczy uległo zmianie. W sumie nie byłabym sobą, gdybym co chwilę nie wpadała na nowy pomysł, który zaraz chcę zrealizować. No cóż tak już ze mną jest, ciągłe zmiany, remonty, przeróbki to coś co lubię (i robię). 

Pozdrawiam gorąco moich ukochanych pomocników Jaworka i Tomka, którzy zawsze służą pomocą i jeszcze to wytrzymują :) 
W całym pokoju dodałam plakaty z kolekcji "Wild" z mojego sklepu Life fetish design. Najwyższa pora, aby cieszyć się obrazami codziennie, a nie tylko na komputerze. Oprawiłam je w białe ramy i postawiłam na regałach oraz pod oknem. Plakaty są rozmiaru 50x70 cm, więc są na tyle duże, że mogłam postawić je na podłodze. Nad łóżkiem zawisnął obraz z wystawy "Świata-widzenie." Odpowiada on kolorystycznie dodatkom w pokoju. 
Bardzo podoba mi się system w Ikea. Meble są modułowe i zawsze można coś zmienić czy dodać. Ja do regału dodałam jedną szafkę, już planuję dodać drugą na wszelkiego rodzaju szpargały. Jest to nowy wkład do szafki w kolorze zimnego drewna. A drewno i biel to najlepsze połączenie z możliwych. Książki poukładałam kolorystycznie, nadaje to ład i porządek. 

Z Festiwalu Wnętrz w Krakowie przywiozłam cudowne mini doniczki i świeczniki wykonane z betonu od marki Wilk concept. Gorąco polecam. Minimalizm i klasa. 
Na poduszce znalazł się motyw jelenia zaprojektowany na potrzeby kolekcji "Wild". Już niedługo do kupienia u mnie w sklepie life-fetish-design.com 
W czarnych ramkach w formacie A5 znalazły się reprodukcje moich malarstw abstrakcyjnych. 
O łóżku z palet można przeczytać w linku powyżej. Akurat robiłam zdjęcia podczas gdy moje firanki były skracane u krawcowej, ale widok z okna pięknej zieleni rekompensuje braki :) 
Do następnego!



You Might Also Like

0 komentarze

Podziel się z nami swoją opinią!

Polecany post

Festiwal Wnętrz Kraków 2016

Life fetish design wystawiał się na Festiwalu Wnętrz 2016 w Krakowie! Tak byliśmy tam. W hali Chemobudowy mogliśmy podziwiać mnóstwo wy...

Popularne posty