Przedpokój, czyli wizytówka domu

13:57:00

Tani projekt, szybkie zmiany, całkowicie nowy wygląd przestrzeni.
Przedpokój, to miejsce w którym witamy gości, przebywamy przed wyjściem oraz po wejściu do domu. Dlatego też należy pamiętać o tym miejscu w momencie urządzania mieszkania. 
Przede wszystkim pomieszczenie to powinno być funkcjonalne. 

Szafą oraz koszem na parasole, zajęłam się przy okazji wiosennych porządków (czytaj więcej lifefetish.blogspot.com/wiosenne-zmiany.html). Szafę zmatowiłam papierem ściernym, przemyłam benzyną ekstrakcyjną oraz pomalowałam na szary odcień farbą Dulux o nazwie "Morze północne". Obecnie bardzo modny styl skandynawski widoczny jest wszędzie, co bardzo mnie cieszy. Przy wyborze farb nie ma już żadnych ograniczeń.

Kolor brązowy dominował w korytarzu. Aby powiększyć przestrzeń zastosowałam jasne kolory. Ściany oraz sufit (a konkretnie boazerię) pomalowałam na biało.


 Zamiast plafonu powiesiłam nowoczesną lampę w kolorze miedzi. 
 Od siostry dostałam wycieraczkę z sówkami, ona wie co lubię :) 
Postawiłam szafkę na buty w kolorze białym. Ma ona lekką konstrukcję, więc nie pomniejsza pomieszczenia. Natomiast nad szafką powiesiłam wieszak na ubrania.
Oglądałam wiele wieszaków i każdy z nich nie odpowiadał do tego przedpokoju. Były albo masywne, albo plastikowe, zupełnie nie w tym stylu. Postanowiłam więc wieszak zrobić sama (może z drobną pomocą moich majstrów - Tomka i Marcina), ale według mojego projektu. Dwie deski zostały wypiłowane kątówką, następnie spiłowane drobnym papierem ściernym oraz pomalowane lakierem Vidaron. Zbiliśmy dwie deski pod kątem, przewierciliśmy uchwyty i zamontowaliśmy na ścianie. Gotowe drewniane uchwyty ze sklepu pomalowałam na biało. 
 Ciężki czerwony wazon, wymieniłam na mniejszy przezroczysty. 
Kosz przy wiosennych zmianach pomalowałam sprejem na czarno.



Szara szafa pod zabudowę na ubrania, szafka na buty, kosz na parasole oraz własnoręcznie wykonany wieszak to moja wersja wizytówki domu. 

Gotowe! 
Mnóstwo radości przyniósł mi ten projekt, efekt oceńcie sami :)




You Might Also Like

0 komentarze

Podziel się z nami swoją opinią!

Polecany post

Festiwal Wnętrz Kraków 2016

Life fetish design wystawiał się na Festiwalu Wnętrz 2016 w Krakowie! Tak byliśmy tam. W hali Chemobudowy mogliśmy podziwiać mnóstwo wy...

Popularne posty